Huse i Fårrskogen

søndag 24. april 2011

Påske med alt som hører til.....

Det er deilig med påskeferie, også synes jeg det er ei fin høytid/årstid. Det blir varmere og lysere for vær dag som går. Denne påsken ble ekstra lys, siden den kom så sent. Her i huset blir påsken feiret med påskeegg, påskepynt, kvikklunsj, påsketur, god mat og alt som hører til:-)
En fin liten kylling som Felicia lagde for noen år siden. Synes de er så søt.

Litt av påske eggan vi har. Tok ikke frem alle i år.....

Påskegodis må vi jo ha:-)

Også litt godt til kaffen. Jeg og Natalie bakte en av dagene, hun digger gulrotkake:-)


Etter en våt start, hadde jeg ikke så store forventninger til denne påsken. Så for meg mye innekos eller våte turer. Men vi har hatt et fantastisk vær de siste dagene, og har vært ute fra morgen til kveld. I går hadde jeg eggjakt for barna i veien, allesammen hadde det fint og vi avslutta det hele med nystekte vafler på svigermors planting. I alt var vi 9 barn og og 9 voksne.
På kvelden hadde vi barnevakt(for andre gang denne uken, hadde like mye barnevakt hele fjoråret) og var på grilling hos et vennepar. Ble sittende å skravle til langt på natt. Deilig å kunne gjøre det:-)
Nå tar jeg kveld. God natt, og god påske videre:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar