Huse i Fårrskogen

tirsdag 6. september 2011

Dagene går.........

............Her med til mye sykesøster sysler. Vår kjære lille skatt har vært plaget av diverse sykdommer i den siste tiden. Det har vært halsbetennelser, hoste snørr og gørr, det siste nå er ørebetennelse. Mammaen begynner å bli mektig lei siden det er 4 penicillin kuren på litt over en måned, men vi håper hun snart blir frisk. Synes ikke det er noe gøy å se mine søte små være syk, også er det ingen ting jeg kan gjøre. Må bare prøve å gjøre hverdagen så bra som mulig for den syke, og for de andre som å vil ha litt oppmerksomhet.
Har ordnet litt hjemme. Skiftet gardiner og byttet farge i stua. I sommer har det gått i grønn, nå sattser jeg på lilla. Har begynt sånn smått å opparbeide meg litt lilla "stæsj", men kjenner enda at jeg trenger litt til. God unnskyldning for litt shopping:-)

Jeg har vært innom Chlas og kjøpt nye lamper til to av vinduene i stua. Før hadde vi noen fine glasslamper til 900 kr stykke, men den ene tok Sofia knekken på sist helg. Vi har ikke hatt dem i vinduene i sommer, så da de kom på plass igjen ble de kjempe interessant. De fikk ikke stå lenge før den ene gikk i gulvet. Hadde to billige, fine glassbollelys som jeg satt inn isteden for disse. Disse fikk stå til vi snudde ryggen til, så gikk den ene i gulvet. Klok av skade, og redd for skader, bestemte vi oss for å investere i noen som er litt mer barnevennlig. Disse falt jeg for:-) Skjermene kan byttes i andre farger og mønster, så jeg kjøpte likegodt noen røde med prikker til jul:-)

 
                                                                      Litt "stæsj"



Holder på å henge opp bilder i bildevinduet vårt. Vi hadde vinduet her før vi bygde ut. Kledde det bare igjen litt, tanken var å henge opp bilder inni rammen. Nå har jeg endelig fått gjort noe med den ideen, er jo bare et år siden vi var ferdig med den:-) Er ikke helt ferdig å henge opp bildene, kommer bilde senere av det ferdige resultatet.
                                                    Kloke ord:-)

 
Min kjære mann har kjøpt symaskin til meg. Snilleste mannen:-)
Den er kjøpt på Syeriet i Narvik. Kjempe fin butikk, også er det min superflinke svigermor som eier butikken:-)
Har kjøpt litt stoff for å prøve den. Vi får se hva som kan trylles frem:-)

Nå er det natt for meg.
God natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar