Huse i Fårrskogen

lørdag 27. oktober 2012

Helge, rett og slett:-)



Er litt treg for tiden, så innlegget som skulle komme i går ble borte i Halloween fest på klubben. Men det var artig på klubben i lag med mange flotte barn og ungdommer. Felicia var vampyr, den fineste vampyren jeg har sett:-) Bilde får komme senere.

Finingan mine:-)



Flettemette:-)

Det var en rolig morgen her i dag. Barne tv, frokost og lek, vi fikk til og med tid til fletting. Så dro vi til byen, mor skulle kjøpe sko:-)
De jeg hadde var utgått, så har brukt joggesko til nå. Med 20 cm snø var det begynt å bli problematisk.
 
 Det viste seg som en vanskelig oppgave, de jeg syntes var fine var ikke egnet til hverdagsbruket mitt. Så skal det jo sies at å handle med tre barn er en utfordring i seg selv. Men det var jo mange fine sporty sko, så da kjørte jeg sikkert og endte opp med det. Og jeg er veldig fornøyd med dem, gode, varme og fine. Får kjøpe noen upraktiske neste gang:-)
 
 


Nå står pizza på menyen, også snop da.
Kos dere videre, det skal jeg.
Mia
Published with Blogger-droid v2.0.9

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar