Huse i Fårrskogen

søndag 11. november 2012

Min lørdag:-)

Startet dagen sent, fikk sovet 10,5 timer i natt. Herlig og sjeldent:-)
Vi lagde mini pannekaker til frokost til barna, det var stormende jubel i heimen.
Mens barna gikk ilag for å leke, tok jeg fram symaskinen, og det ble jammen meg to luer og to panneband:-)
 
Så ringte det på døren og vi ble "dratt" ut. Det var fint ute og deilig med litt friskluft og lek.


 
Felicia og Natalie på ski, og Sofia og jeg på kjelke.
 

Felicia og Sofia fikk seg å en kjelke tur:-)

Dagens middag....
Tortilla tårta og salat:-)
Slækking:-)
Fikk meg en halvtime alene i badekaret før det bar videre i bursdag til ei venninne. Veldig koselig avslutning, på en usedvanlig fin lørdagen. Håper du har hatt en fin dag.
Mia
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar