Huse i Fårrskogen

torsdag 24. januar 2013

Hverdag og sykdom


Så var vi tilbake i hverdagen igjen, både jeg og ungene. Jeg har ikke vært på jobb på over en månde, hardt men godt.
Hardt med fulle dager i barnehagen igjen:-)

To dager fikk jeg på jobb før det bar ut i ny sykdom, denne gangen var det Natalie. Begynner å bli rimelig lei all sykdom, nå får det være nok snart. Krysser det som krysses kan for at ingen andre er smittet, hun hadde nemlig spysyke og det er verste sort.
Nok "surking" nå;-)
Det var godt å være tilbake på jobb sammen med alle mine kjekke arbeids kolleger, og herlige barn.
Enkel servering. Muffins og gulerotkake fra min gode venn Toro.
Hjemmelaget i voksenbursdagen;-)
Helgens bursdags feiring gikk fint, Felicia var strålende fornøyd med alt, både gjester, gaver, feiring, kake, godis og brus.
Bursdags morgen med gaver, lys, frokost og kos:-)
Vi hadde også besøk av mor og far fra Rognan. De pleier å komme til Felicias bursdag, og det er stor stas for alle. OG til stor hjelp for meg i bursdags feiringen:-)
Nå må jeg se om jeg får sporet opp sengen slik at det blir litt søvn på meg.
God natt.
Mia
Published with Blogger-droid v2.0.10

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar