Huse i Fårrskogen

torsdag 28. november 2013

Adventstjerne

I dag har jeg tent adventstjernene. Vi reiser til Rognan i helgen, så da måtte vi ta de frem litt før tiden. Det er alltid så koselig å tenne dem, fint lunt lys, også er det jo spenningen i ventetiden:-)
I går satt jeg sammen den siste romdelern fra IKEA. Den var finere enn jeg husket, så jeg ble veldig fornøyd med resultatet.
Måtte dekorere med et par nyinnkjøpte julesopper og en nisse:-)
Pluss litt til. Men her er det plass til litt til, og oppbevaringsplass er ikke noe vi har for mye av. 
Et lite bilde fra den ryddige kroken av stuen, må litt seriøs rydding til i uka som kommer. Tenkte å ha det ferdigryddet før vi drar på ferie på torsdag, siden det nesten er jul når vi kommer hjem igjen. Også må jeg pakke noen kofferter, men nå skal det soves litt:-)
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar