Huse i Fårrskogen

torsdag 26. desember 2013

Deilige dager

Her har det vært deilige, avslappende dager. Har nesten blitt for mye av det gode. 
Vi har sett julefilm og kosa oss med snop, sløva på sofaen, spist deilig middag og frokost, barna har lekt med julegavene sine, perfekt romjul:-)
I går lagde jeg julegodis etter inspirasjon fra Åse-Lill, ble ikke helt samme oppskrift for jeg hadde ikke det som skulle være i. Men det ble noe lignende av de gode hun serverte meg:-)
Jeg brukte peanøtter, marshmellows og toffifee, så smeltet jeg sjokolade som jeg blandet i så det ble en grøt. Smurte det i ei panne og lot det kjølne. Delte det i biter og tata..... Deilig julegodis:-) Måtte gjemme dem i kjøleskapet så de ikke skulle bli borte.
Søtingan mine leka i lag på rommet, så tror jeg må snike meg til en dusj i ensomhet:-)
Ha en fin dag.
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar