Huse i Fårrskogen

lørdag 1. mars 2014

Vinterferie

Barna hadde vinterferie denne uken, så da tok jeg ferie to dager jeg å:-) Vi benyttet sjansen til en Rognantur da. Det ble vel ikke helt som planlagt siden min mamma har ligget meg feber helt siden vi kom, men gubben og pappa har gjort fått gjort mye på hytta, mens jeg har vært sammen med barna. Torsdag da vi kom kosa vi oss bare hjemme hos mamma og pappa, så på tv og skravla med mamma:-)
 Litt film i campingvogna er godt på morgenkvisten

Fredag dro vi til Bodø på jentetur, vi fikk shoppa, spist god mat og vært på Lekedilla. Ungene storkoste seg, og vi var så heldig at Grete, Ane og to venninner også var der. Vi var der nesten til de stengte for kvelden, og på alle de timene tok jeg INGEN bilde:-/ 

I dag har vi blandt annet vært hos Elisabeth og co, der har vi grillet i grillhuset, ungene har lekt og vi voksene har fått skravla. 
Natalie og Alfred spiser pølser.
Felicia og Sofia:-)
Flinke mannen har gjort masse på hytta, men jeg lurer på hva Sinnasnekkern hadde sagt om han hadde sett dette. Men det er heldigvis bare i stuerommet, en plass må jo ting oppbevares.

Nå skal jeg se "Hver gang vi møtes"
Ha en fin kveld.
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar