Huse i Fårrskogen

søndag 1. juni 2014

Søndagssysle....

Begynte å sy luer i går, men så fikk jeg litt trøbbel med symaskinen. Så da jeg sto opp i dag måtte mannen til pers og se på den, ikke falig når en har symaskinreperatør i huset. Han påsto det var brukerfeil, men fiksa det, så da var jeg fornøyd. 11 luer fikk jeg sydd før jeg ble lei, så de skal jeg ha med på jobb i morgen, har en kollega som har bestilt:-)
Så var det Sofia sitt rom som måtte ryddes, vi hadde gjort en avtale at det skulle gjøres i dag. Og det trengtes virkelig, hun var veldig fornøyd da hun la seg på ryddig rom. 
Til kvelden ble det en trimtur opp Reinesset, det var en flott tur i strålende vær, bare synd at det skal være så tungt. Men det blir vel lettere etterhvert hvis jeg fortsetter å gå.
Her er postkassen med boka i, den bruker jeg som motivasjon for å gå helt opp.
Så har vi denne fantastiske utsikten som også er motivasjon, og Endomondoen som holder styr på kilometer og tid:-)
Nå er det natta herfra.
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar