Huse i Fårrskogen

lørdag 19. juli 2014

Sverigetur

Denne ferien bestemte vi oss for å prøve å bli sånn någen lunde ferdig med hytta. Vi har flyttet inn, men det er enda mye som gjenstår. Jeg har jo en flink gubbe så det går radig  fremover, så da må bare jeg gjøre det jeg får beskjed om, siden han blir som en arbeidsleder:-) Design og andre valg tar vi ilag, men jeg har 2/3 av stemmene:-)
Men nå har vi kjørt en tur til Sverige, må jo ha litt avslapping også. Her har vi det kjempefint, vi har bra vær, er sammen med gode venner, bader, griller, shopper og ellers det som hører ferie til.
Her bader barna på stranden nedenfor oss, det var faktisk ganske varmt i vannet her. 
I dag var vi på bassenget, her er det gubben og Sofia som er i farta.
Også leide vi sykkel i dag, Natalie sitt store ønske. 
Vi har enda et par dager igjen, så vi skal nyte det videre.
Avslutter med et bilde jeg tok av to luftballonger, synes det ble så fint. Sofia og to andre jenter står å ser på og diskuterer:-)
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar