Huse i Fårrskogen

mandag 4. august 2014

Jobb

Så var ferien over for denne gang, starter 06.45 i morgen, og her ligger jeg og ser i taket. Jeg har nemlig gjort som folk flest, snudd døgnet. Forsøkte å gjøre noe med det i dag, men det var så deilig å slumre på sofaen mens barna så på barnetv. Ble til og med puska i håret der jeg lå, hvem kan da starte dagen:-)

Vi har vært hjemme en uke nå, hatt greit vær, men fått gjort ting i heimen. Vi har også vært i Harstad å handlet hønsefor, og badet på Grottebadet. Utrolig deilig både for barn og voksen:-)
Vi har høstet agurk, en skikkelig stor en:-)
I dag var jeg og barna en tur i fjæra mens vi ventet på Pappsen som var på fjelltur. Det var godt og varmt, barna fant mange krabber og mor tok livet med ro. 
Etter en lett middag dro vi alle sammen på havet for å fiske.
Det ble ingen fisk, men vi kjørte oss en liten søndagstur😊
Må vel klipe  sammen øynene nå sånn at jeg kanskje sovner. 
God natt. 
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar