Huse i Fårrskogen

onsdag 10. september 2014

Høst

Hjelpe meg, nå var det lenge siden jeg var innom her. Her har vært noen hektiske uker med turn, lysbehandling, bursdager og andre sysler. Jeg har begynt med lysbehandling, og det vil si at jeg må ut på behandling mandag, onsdag og fredag. Litt vell mye kjøring, men har blitt veldig fin i huden😊
Så hadde vi ei uke med mange bursdagsfeiringer, hele 7 stk på en uke. Godt at 3 av dem var trillinger så det ble ei feiring:-) 
Det er veldig koselig å bli bedt i bursdag, også så mye god mat. 
Så har turningen startet etter mye om og men. Bytting av tider og trenere, men det ser ut til at det har blitt orden på det nå:-)
Dette bilde snek jeg meg til på jobb i dag,  vi var på tur med alle barna, og som dere ser var Sofia veldig fornøyd:-)
Mia


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar