Huse i Fårrskogen

søndag 14. desember 2014

Hihihi....

Ser ut som det går en uke mellom hver gang jeg er innom for tiden. Men det er jo greit med ukes oppdatering, en liten smak av uka som gikk:-)
Det har for det meste gått i rydding og vasking av hus, julegaveshopping og ellers det som får hverdagen til å gå.
Vi har fått tid til å bake serinakaker, i Pysj til og med.

Så har vi hatt Luciafrokost i barnehagen, der gikk Sofia og Natalie i tog, og sang så fint.

Vi har tatt bilder til julekort og til\fra lapper. Ja, jeg vet, skikkelig tidlig ute, not. Måtte nok lage de selv, men de ble riktig så fin, så jeg er fornøyd.

I morgen må jeg få sendt pakke til Skottland, hvis jeg får tak i adressen. Håper det går greit, og at det kommer fram i tide.
Nå tar jeg kveld her. God natt.
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar