Huse i Fårrskogen

søndag 1. februar 2015

Gottebonansa

Helgen har vært preget av sykdom. Sofia har hatt feber, snørr og hoste, og jeg har vært i dårlig form. Jeg som hadde så store ryddeplaner i huset, har sittet i godstolen å sett "Barbie, life in the dreamhouse" om og om igjen. Blæææ, sier jeg bare, blir vel bedre etterhvert. Og gudene skal vite at rotet ikke forsvinner noen plass, det ligger nok å venter til en annen gang☺

Som sagt har jeg sittet i godstolen, og med meg denne helgen har jeg hatt både potetgull, smågodt og brus. Stupte med hode først ned i gotteskåken, kvalm ble jeg opp til flere ganger, men stoppe var det ikke snakk om.

Men nå er helgen over, og ny uke ligger klar og venter. Den blir nok hard, for det skal være ei smal uke, helst uten gotterier, nå er det skjerpings.
God natt.
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar