Huse i Fårrskogen

mandag 1. juni 2015

På tur i Skjomen

 
Turen var sist helg til Lossihågen, men har ikke fått skrevet noe blogg siden det. Jeg synes bildene ble så fin at jeg vil dele dem nå. Hadde skikkelig lyst til å gå på tur denne helgen å, men siden Felicia har vært syk hele helgen holdt vi oss hjemme.
 Her prøvde jeg å få barna til å være med på oppstilt bilde, men ingen var serlig fornøyd med det. Så lot jeg dem tulle og tøyse mens jeg holdt meg i bakgrunnen med kamera, og da ble det litt mere lystigere bilder.

 Alle tre i lag:-)
Felicia slår hjul.
Tullsjuran:-)
Pappaen har med tørket reinkjøtt på tur, og det er alltid populært.
 På turen ned måtte vi stoppe i den grønne skogen, trærne var tett og det var bare mose på bakken.
 Natalie på turen ned. Vi var skikkelig heldig med været, og jeg tar gjerne den turen i reprise, men da med støvler:-)
Ha en fin dag.
Mia

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar