Huse i Fårrskogen

søndag 6. september 2015

Sløv helg

Denne helgen har jeg gjort lite. Husarbeid skulle gjøre, og noe er gjort, men på langt nær alt som var planlagt. Men men, det stikker uheldigvis ikke av. Felicia har hatt foringshelg på ridesenteret i Skjomdalen, så hun har overnattet der hele helgen. Og hun hadde hatt det helt topp.
Sofia var i bursdag på lørdag, og etter det har hun vært hjemme med hodepine og litt feber.
Natalie og jeg var på bytur på lørdagen, handlet lørdagsgodis og litt fyll til kjøleskapet☺ Bortsett fra byturen har det vært stort sett avslapping. Men det var utrolig deilig å ladde på sofaen.


Søndag ble det tid til litt sying, og da står stort sett luer på menyen. Jeg har vel litt luemani, og benytter da muligheten til å sy noen ekstra luer som jeg selger😊 Ingen stor produksjon, men jeg koser meg. Har til og med laget merkelapper som jeg syr inn i de luene jeg lager. HotOnTop heter  luene, men om du googler det kommer det opp mye rart☺
Nå er det bare å ta kveld, ny arbeidsuke starter i morgen.
Mia


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar