Huse i Fårrskogen

søndag 29. november 2015

Salto konkurranse og advent.

Da var vi kommet til adventstiden, den koselige førjulstiden jeg liker så godt. Den kom som "jula på kjærringa" i år. Det har vært så mye som har skjedd de siste ukene, så huset er på halv åtte og trenger virkelig litt kjærlighet. Også oppdaget jeg i dag at jeg hadde helt glemt å kjøpe adventslys, eller jeg har 8, men ikke stake til dem. Men fortvil ikke, etter et dypdykk I julepynten fant jeg kriseløsnig så vi fikk tent det første lyset. Puhh.... Fikk et kraftig spark i skinnleggen da barna kom hjem fra venner, så seg rundt I huset og kunne konstatere at her var det ikke mye jul eller advent☺

Men ute har vi fått det ganske så fint, så utad ser det greit ut.
Neida, må nok fortsette i morgen med videre rydding, så blir det bra til slutt.


På lørdag var det salto konkurranse (turn) i Narvik. Ble en god del dugnad, men når barna er så fornøyd gjør ikke det noe. Masse flinke barn, hyggelige foreldre og flinke trenere. Felicia parti ble best på matte og hopp, så hun var strålende fornøyd.

Nå er det god natt fra denne kanten.
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar