Huse i Fårrskogen

torsdag 18. februar 2016

Blåfrost og KM turn

Da var solen kommet tilbake til oss, og det er feiret på skolen. Der lager barna på soler som deles ut på stormøtet. På solene står det positive ting om personen, og det er like koselig vært år. Her er min sol:-)
 
I helgen var det Blåfrost festival på Rognan, så dit måtte vi selvsagt. Mange fine band spilte, og stemningen var på topp fra start til slutt. Fredag var det ungdomskonsert så da var det Felicia og Natalie som fikk gå, med meg som ledsager til Natalie. De var superfornøyd, og det var jeg også.
 
Fredag bar det til Bodø for å levere Felicia, hun skulle overnatte sammen med lagvenninnene på ei skole.
Natalie og Sofia skulle overnatte til mor og far, og jeg og mannen skulle ut på konsert. Madcon var hovedattraksjonen, og de rocka virkelig Slipen. Vi hadde en herlig kveld med venner og god musikk. 
 
Lørdags formiddag bar det til Bodø igjen for å se på Felicia. Alle sammen var veldig flink, og Narviklagene dro alle hjem med medaljer i bagasjen. Felicias parti ble kretsmestere i frittstående, og tok sølv på tumbling. Hun var veldig fornøyd med resultatene og innsatsen. 
Jepp, det ble ei hektisk helg, må jo ha med meg alt. Så vel hjemme fra Bodø var det bare å springe gjennom dusjen, og innta Slipen for nye konserter. Denne kvelden var det Sondre Justad og Nico og Vinz som var hovedattraksjon, og det ble en råbra kveld.  
 
                       Sondre Justad
                    Nico og Vinz
Det var min helg.
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar