Huse i Fårrskogen

torsdag 7. juli 2016

Skolejente

Da har jeg endelig tatt ferie. Så da venter vi bare på gubben, men han har ikke ferie enda. Sofia har hatt sin siste dag i barnehagen, da fikk hun minneperm og skolesekk. Tenk at vi er fri for barnehagebarn, vi har bare skolebarn😊 Det blir veldig merkelig at ingen skal være sammen med meg i barnehagen, har jo tross alt hatt de sammen med meg i snart 13 år.
Denne uka har jeg vært på jobb, men jeg har malt yttergangen på skola. Det var ingen barn i barnehagen denne uka, så jeg fikk velge mellom permisjon, og annen jobb. Fant ut at det var greit å jobbe ei uke til før ferien, så da ble det maling. Passe støl etter timer med maling, men har jo 4 uker på å løse opp så det gjør ikke noe.
Nå er jeg passe værsyk, og ønsker sol og varme. Så håper værgudene hører meg og kommer med litt bedre vær. 
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar