Huse i Fårrskogen

onsdag 22. november 2017

Årets forkjølelse

Regner med det er årets forkjølelse som har inntatt huset. Sofia er på bedringens vei, mens Natalie er blitt syk. Håper det blir med dem, så vi andre slipper med skrekken.
Nå nærmer det seg advent med stormskritt. Barna har nedtelling til adventskalender, utelysene er hengt opp, nye adventstjerne til vinduene er innkjøpt, så nå må jeg vel opp på loftet å hente ned resten av adventstingene. Må si jeg gleder meg i år, føler liksom at jeg har tid og ork til advent og jul, og slik var det ikke i fjor. I fjor gikk jeg litt på halv maskin i adventstiden, og da jeg tok juleferie slo chronsn seg løs og stjal litt mye krefter. Chronsn står i full blomst i år, men håper på bedring før julen kommer. Jeg er sykemeldt nå, og kan da bestemme selv hva jeg vil prioritere å gjøre.
Men nok om det, nå må jeg legge meg. På dagens plan står det kurs, så da må jeg jo komme meg opp😊
God natt
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar