Huse i Fårrskogen

lørdag 12. mai 2018

Konfirmasjon

Så ble største skatten min konfirmert, og det var en flott dag. Skulle ta så mange bildet, men den planen gikk i vasken. Det var så mye som skjedde, og vi hadde en kjempefin dag, og da glemmer jeg å ta bilder. Men tror en kompis tok litt bilder, så de skulle jeg få.


Her legger presten hånden på Felicia, og hun blir konfirmert. 


Så er hun ferdig, og lykkelig konfirmert. Da er det feiringen som venter. Vi fikk masse hjelp til å ordne til ei skikkelig feiring. 


Venner og familie hadde bakt kake, lagd salater, noen hjalp til på kjøkkenet og vi fikk hjelp til rydding. Vi gjorde selvsagt masse selv, men det var godt vi fikk masse god hjelp. Til neste konfirmasjon blir jeg å leie inn noen til å ha kontroll på kjøkkenet, for det hadde gjort ting enklere😊 
Vi koset oss virkelig på dagen, og det håper jeg gjestene ogsågjorde. Absolutt en dag verdt all jobben😊
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar