Huse i Fårrskogen

tirsdag 14. juni 2011

Sommer..........

Felicia og Natalie på ridesenteret.        


Litt oppdatering må det bli siden det blir så lenge mellom hver gang jeg er innom. Blir nok bedre etter hvert:-) Vi har hvert på ridekurs i dag med Felicia. Det er selvfølgelig en jenteting vi gjør sammen. Pappaen bruker også å være med innimellom, og av og til er en av oss hjemme. Natalie skulle selvsagt ønske at hun å går på ridekurs, og det skal hun få gjøre senere når hun er stor nok. De er blitt så flink, disse jentene. Blir helt imponert.
                                                                  Gymkana heter visnok dette. Litt akrobatikk på hesteryggen:-)  Hun klarte å stå......

Sommerblomster har vi å fått plantet. Det vil si, min kjære mann har plantet blomster, og det ble så fint. Jeg skal kjøpe litt flere siden jeg har noen krukker igjen å plante i. Men det blir min jobb.

Disse er innfelt i verandatrappa, også min flinke mann som har lagd. Har en skikkelig "Handyman"

                          Dette er på framsiden og i inngangspartiet........


Har hatt noen fantastiske dager med sol og høy temperatur. Jeg synes det har vært topp, men det har vært litt slitsomt for Sofia. Men nå fant jeg dette supre teltet, og da ble det straks bedre. Hun har lekt masse i det, men tar seg gjerne en tur for å plaske i vannet......



Og de store har nok plass i sitt basseng, der kan de herje og leke seg uten å må ta hensyn til en liten snupp.


Til og med Kompis er fornøyd. Vi har kjøpt nytt beitebur, så nå kan han komme ut av sitt gamle og spise gress på plenen:-)
Helt til slutt har jeg bilde fra litt golfing. Vi bor praktisk talt på en golfbane, men bruker den aldri. Felicia har vært på knøttegolf, men ellers er vi ikke golfspillere. Her om dagen hadde vi besøk, og da fant vi ut at vi skulle gå å prøve. Ungene syntes det var gøy, så det blir nok knøttegolf i år også. Kanskje når jeg får store barn og bedre tid at jeg også blir golfer. Men nå strekker ikke tiden til, skulle gjerne hatt noen ekstra timer av og til:-)

Håper å komme tilbake om ikke så alt for lenge. Ha ei fin uke videre, nå skal jeg legge meg for natten. Go natt.
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar