Huse i Fårrskogen

onsdag 8. juni 2011

Travel tid....

Har hatt det litt travelt i det siste. Jeg har startet på jobb igjen, og det var egentlig greit. Har jo hatt litt blandede følelser, ikke for at jeg jobber sammen med noen forferdelige folk, men for at det var siste gang jeg var hjemme i permisjon. Men det har gått kjempegreit. Kollegaene mine er helt supre og pappaen har kost seg hjemme med lillesnuppa. Nå har jeg vært hjemme noen dager siden jeg har ligget langflat med feber og halsondt, men formen er på opptur og energien like så. I morgen stiller jeg sterk og klar på jobb:-)

Min stil for tiden er kanskje en smule livlig. Det går i friske sommerfarger som grønn......


                                                               Og turkis.......

                                                              Litt rosa..........

                                                       
 

 Mannen overrasker stadig, og her om dagen da jeg kom hjem så hadde han lagt på duk på kjøkkenbenken å...........

                                                  Litt mere rosa...........
Her er noen bilder for å få et lite inntrykk. Det var så rotete i resten av huset at det får vi ta en annen gang:-)

Nå har Felicia dratt på skoletur til Sør-Skjomen og skal ligge i lavo der i 2 netter. Håper de får det været som det er meldt om på værmeldinga. Det er jo meldt om sommertemperatur i nord, og det liker vi jo veldig godt. Håper det kan bli slik hele sommeren, det hadde vært    topp:-) Det kommer nok til å bli stille her når Felicia er borte, og ikke minst tidlig stille på kveldene. Men vi får bare nyte det, om ei uke starter skoleferien så da blir hun hjemme på heltid. Liker mammaen å tro....... men hun er jo ei travel frøken med mange venner, så vi får se hva ferien bringer.
Ha en fin dag videre.
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar