Huse i Fårrskogen

fredag 1. juli 2011

Bursdager i fleng:-)

Startet med min kjære mann, så var det meg og nå på søndag hadde lille snuppa vårres, Sofia, bursdag. Siden hun er den søteste av oss, ble det noen bilder fra hennes selskap:-)
Det ble ikke helt som planlagt siden jeg var syk ( igjen) noen dager før. Men hurra for Toro og lette sjokoladekaker. Tar det igjen til neste år.
Var så heldig å få besøk av besteforeldre fra Rognan denne helgen, så litt hjelp fikk vi. Var veldig koselig med besøk siden det var så lenge siden sist de var her. Neste gang får de få litt ekstra oppvarting, siden de var så snill å hjelpe:-)




Litt pakker på morningen er fast hos oss. Bruker å blir tidlig også, siden de som regel er veldig spent. Sofia åpna pakker kl 06,00. Skjønner ikke hvorfor hun måtte opp så tidlig denne dagen. Hun sover normalt til rundt 8. Men hun var vel spent på sin første bursdag:-)






Oj oj oj, Hva skjuler seg her. Kan det være dukkevognen jeg ønsker meg:-)
Stakkars Sofia, måtte nøye seg med ei kjapp gullerotkake ala Toro. Men go var den.
Krone fra Mor fikk hun også:-)













                                                                   Deilig med kake:-)
Super dag med masse fine folk. Nå er det 2 uker til neste gang, og da blir det barnebursdag. Natalie hadde et ønske om å feire sin bursdag med vennene sine. Og det må hun jo få lov til:-)
Go helg alle sammen....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar