Huse i Fårrskogen

mandag 11. juli 2011

Travle dager...........

                                              .............Men superherlige har de vært.

Nå har turen endelig kommet til Natalie.
4 år.
Tiden går så det gnistrer, skulle hatt mulighet til å bremse den litt av og til:-)
Her er superjenta med krone som Mor har laget til henne.

Vi har vært velsignet med et fantastisk flott vær oppi nord, så dagen startet med et morgenbad:-)

 
Hadde lagd lilla og rosa muffins. Eller gulerot cupcakes.

Rosakake skulle hun også ha. (Gullerotkake)

Pinnsvinkaka ble en HITT. Har aldri opplevd at det har blitt spist så mye kake i et barneselskap:-) 

Også selvfølgelig sjokolademuffins.

Mellom barneselskap og voksenselskap benyttet Sofia seg av sjansen til en aldri så liten middag på verandaen. Deilig:-)



Ellers så er det full sommer i nord. Vi har masse vær, men det er sola jeg liker best. Vi har hatt alt fra 30 grader og sol, til troperegn med lyn og torden, til tåkelagte fjell og litt surt. Tydelig en bra sommer for floraen. Her blomstrer det for fult. Litt bilder rundt huset.
Litt villblomster som er plantet mellom steinene.
Fra blomsterkassa på verandaen.
Jordbærene modnes og vi har høstet de første bærene. De smakte nydelig:-)
Kaninen koser seg med ubegrenset tilgang til ferskt gress.
Ungene koser seg ute.
Denne tok jeg bilde av da jeg satt den i jorda 24 juni,. Jeg skal ta bilde i morgen så dere kan få se hvordan den ser ut nå. Tok bilde siden jeg syntes de så så stusslige ut. Mannen som solgte de lovte at de skulle blomstre og bli kjempefine, og det har de gjort:-)

Nå er jeg på tur i seng, uten vekkeklokke. Jeg har nemlig FERIE. Jippi...:-)
Go natt.
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar