Huse i Fårrskogen

tirsdag 3. april 2012

God påske...:-)

I dag har jeg tatt påskeferie, og det var jammen deilig. Men jeg har ikke ligget på latsiden av den grunn. Nei, her har jeg ryddet og vasket litt i huset, vasket litt klær og pyntet litt til påske (Litt treg). Vi skal dra til Rognan på camping-vogna i morgen, så jeg måtte "shaine", kanskje det holder seg ryddig til vi kommer hjem igjen:-)
På formiddagen hadde jeg koselig besøk av ei venninne med sin søte lille datter. Vi spiste kanelsnurra og barna lekte og koste seg.

Har fått symaskinen tilbake, den var det noe feil på som måtte fikses. Jeg har bare plagdes, og tenkt at symaskinen kunne seile sin egen sjø. Men nå var den fikset, og det var en drøm å sette seg ved den. Hadde nesten gitt opp, men se hva jeg har laget.

Søte Sofia med lue "made by me" :-)






               Litt påskestemning har vi fått. Liker alle de friske fargene som følger med påsken. Og alle de fine eggene, harene og kyllingene. De fineste er de som er lagd med kjærlighet, og ikke kjøpt:-) Vi har god blanding i hjemmet.



Kos dere grundig:-)
God påske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar