Huse i Fårrskogen

søndag 22. april 2012

Titteiiii.......

Her er jeg:-) Lenge siden sist. Skulle jo komme med et tur-innlegg, men glemte kameraet hjemme:-/

Siste uka har vært passe stressende med møte, ridning, bowling, trening, kiropraktor osv.... Phuu, så i helgen har vi tatt det med ro, og bare pusslett rundt hus og heim. På lørdag planta vi litt sukker-erter, gulerot og solsikke.
Her er litt av plantingen.
I dag har jeg ryddet og vasket litt, mens gubben har skiftet dekk på bilene og vasket de. Det er så deilig med nyvasket bil, men det holder ikke så lenge med 3 aktive barn.
På ettermiddagen syklet vi en tur ut i boligfeltet for å prøve ei sykkelvogn. Tror jeg blir å investere i ei slik, så for meg å ha til og fra jobb. Da får jeg plass til lilletuppa+ bagasje i vognen, og mellomsnuppa får sykle selv.

Brød må man ha:-)
Har prøvd ut ny oppskrift på brød og de ble veldig god og saftig, og det liker vi:-) Bytter rett og slett ut litt av melet med spelt, også har jeg deigen veldig bløt. De ble supergod.



Sofia følger nøye med på pappas gjøremål ute:-)


Nå skal jeg legge meg så jeg blir klar til ei ny uke.
God kveld:-)
Mia


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar