Huse i Fårrskogen

lørdag 18. august 2012

Helg

Da var det helg, og godt var det. Hadde vært kjedelig med bare ukedager;-)
I dag har jeg sydd luer, mange luer. Ble litt hekta da jeg først var i gang, så da startet jeg likså godt med julegavene:-) Var til og med ei som ville kjøpe ei lue, så kanskje jeg legger noen ut for salg på facebook. Det hadde vært greit for da kan jeg fortsette å sy luer uten at jeg får for mange. Er jo veldig moro å skape noe når det blir bra:-)
I kveld har vi spist Tikkamasala ( rett?) og det var så godt. Er litt lei grill, taco, pizza osv som vi pleier å spise, så det var ei deilig avveksling.
Vi har fått bestilt vinterens ferie i dag. Det ble Puerto Rico i år å, men det er jo sol og varme vi ønsker så da er valget lett. Hadde litt lyst å dra til Kreta, men orker ikke vente til våren:-)
Nå skal jeg ta kveld. Tidlig ja, men godt:-)
God natt.
Mia

Published with Blogger-droid v2.0.6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar