Huse i Fårrskogen

lørdag 25. august 2012

Jålejenter:-)

Lørdagsmorgen startet som alle lørdagsmorgener burde gjøre. Frokost, barnetv og harmoni blandt barna. Det var ordentlig herlig å stå opp:-) Så dro Felicia for å hjelpe bestemor som skulle stille ut varer, Felicia skulle selge kopper. Hun tok med noen av luene jeg har lagd for å prøve å selge de å.
De to minste slo seg på lag og lekte så fint sammen, så jeg lot dem få fred og observerte i ny og ne hva de gjorde. Så ble jeg litt opptatt av mitt og kom ikke på luringene før jeg luktet hva de drev med. Her var det lakking på gang, og jeg krysset alt jeg hadde for at det var Natalie som styrte og ikke Sofia. Heldigvis fikk jeg rett, Natalie var stylist og Sofia var svært fornøyd kunde. De er så søte så.....:-)

Dypt konsentrert, begge to:-)
Natalie har passet på at det var teppe under så de ikke skulle grise i sofaen.

Skal du å ha?

Fornøyde små fota og frøken.
Ha en fin lørdag videre. Felicia solgte to luer:-)
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar