Huse i Fårrskogen

søndag 10. februar 2013

Morsdag.

Ja, i dag er det morsdag, alle mødres dag. Det er en fin dag til å feire alle flotte mammaer der ute. Ikke alle har sine blant oss, men de blir nok hyllet på sin måte. Jeg har en super mamma, hun er snill, god og hjelpsom. Stiller alltid opp når jeg eller brødrene mine trenger det. Jeg er veldig glad jeg har mammaen min, og synes selv at jeg er kjempe heldig.

Pavlova bunden står i ovnen. Byttes snart ut med ribbe:-)
Hos mine søte små og mannen har jeg fått turski, de måtte bestilles så det ble ingen innpakket gave. Men jeg er overlykkelig, har ønsket meg ski i flere år. Og kort har jeg fått, verdens fineste:-)
Hadde lyst å være ute litt på formiddagen, men det er svin kaldt ute, hele 17 blå.

Fikk ånden over meg, så her brunes saus på gammel kjærring måten. Det blir best:-)
Dagen feirer vi med middagsbesøk av venner. Ribbe til middag, og pavlova til dessert. Gleder meg:-)
Sofia la seg lykkelig i går. Vi har snudd sengen hennes, så nå sier hun at hun har storjente seng:-)
Ha en strålende morsdag:-)
Mia
Published with Blogger-droid v2.0.10

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar