Huse i Fårrskogen

torsdag 28. februar 2013

Tjo hei, snart helg:-)

Denne uken har vært preget av forberedelse til sykehus besøk, med minimalt med mat. Ble 42 lange timer uten mat, en helv.... undersøkelse. Men de fikk gjort det de trengte, så da må jeg vel si meg fornøyd med det. Svaret var jeg mindre fornøyd med, men det gidder jeg ikke skrive om nå.
For nå er det snart helg, og den ser jeg fram til. Heldige meg har tidlig fredag på jobb i morgen:-)
Så skal jeg på klubb som vakt i morgen kveld, det synes jeg er veldig fint. Er deilig å slippe ned skuldrene å la barna bestemme, og ta ansvar. Da opplever i vært fall jeg barna på en annen måte enn når jeg ser dem på skolen hver dag:-)

Natalie har vært i utklednings bursdag. Verdens fineste prinsesse:-)
Må legge et bilde med de nye fine plastkoppene jeg kjøpte i går. De var fra Green gate og konkurrerte lett ut de gamle velte koppene fra Ikea:-)
 

Nå tar jeg kveld. God natt.
Mia

1 kommentar: