Huse i Fårrskogen

mandag 27. mai 2013

Tuddelidu:-)

For noen herlige dager. Varmt og sol, perfekt for meg som hater å fryse:-) 
I går var vi på tur og fikk svidd noen pølser, barna lekte i vannet med selvlagde båter. En super dag ute i naturen. 
Sofia og Natalie "fisker"
Natalie leker med båt.
Fine Felicia smile litt til fotografen.

I dag var det super varmt, til nord-Norge å være. 24 grader, og en deilig varm bris. Etter jobb grillet vi flintstek til middag, og barna badet og sprang i spruten før det bar videre på golf og ridning.

 Natalie og Sofia gikk på golf, mens Felicia skulle ri sammen med ei venninne.
 Har så lyst til å trimme i finværet, men har vært plaget med hoste siden april. Jeg har nå endelig fått behandling for lungebetennelse, så nå begynner det å lettne litt. I kveld tror jeg det blir en lett tur på meg:-) Trenger å røre meg nå. 
Ha en fin kveld. 
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar