Huse i Fårrskogen

mandag 6. mai 2013

Ustabilt vær;-)

I dag på jobb var det regn, på tur hjem regnet det også. Så da vi kom hjem satt jeg meg med symaskinen for å sy litt luer. Etter en liten stund ble jeg obs på at det var så lyst ute, da hadde det plutselig lyst opp og blitt sol. 14 grader og sol kunne vi ikke gå glipp av, så da var det bare å komme seg ut på verandaen og nyte det. Vi grillet oss middag, og barna lekte. Herlig herlig:-) Men så snudde det plutselig igjen og ble regn:-(
I ettermiddag tok mannen alle barna med på "knøttegolf" trening, da fikk jeg sydd noen flere luer. Tror jeg må bestille meg litt mere stoff, for luene fikk "bein å gå på"
Nå tar jeg kveld, tidligvakt på jobb i morgen. Gjesp, hadde det i dag også;-)
God natt.
Mia







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar