Huse i Fårrskogen

lørdag 22. juni 2013

Puhhh......

Da var nok en travel uke over, og jeg er glad vi kom hel gjennom den. Det er den travleste uken vi har hatt på lang tid. Torsdag ble det en svipptur til Bodø,
etterfulgt av en fantastisk konsert med Lissie på Rognan.
Pappa kjørte oss til konserten i buss. Vi var noen for mange til å kjøre bil, og han hadde bussen for å kjøre Lissie til flyplassen neste morgen:-)
Rocka, ujålete med en fantastisk stemme.
Fredag kjørte jeg hjem til sommeravslutning med jobben, og i dag har jeg bakt kaker til svigerfar som feirer 60 års dag.
Kvelden har jeg tilbrakt i sofaen med god mat, godis og brus, og  mine søte små som er syk.
Vi har sett på film og hatt en koselig kveld. 
Nå håper jeg gubben kommer hjem snart slik at jeg også kan få kake:-)
Ha en fin kveld. 
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar