Huse i Fårrskogen

torsdag 13. juni 2013

Travle tider.

Juni er ei travel tid for oss. Det er maaange bursdager denne månden, avslutninger, overnattinger med skole og barnehage, og alt det andre som man knapt har tid til i hverdagen. Men det er jo så koselig, ville ikke vært foruten denne tiden selv om huset ser bomba ut:-)
I dag har jeg hatt fri fra jobb, istede sto det tannlege på timeplanen. Hadde time tidlig, på den ene dagen vi kunne ha sovet lenge. Dårlig planlegging, men men fikk god tid til alle mine ærender da timen måtte avlyses grunnet begravelse.  
Fikk snoka  litt i butikker og startet bursdagsshopping. Ble litt satt ut da jeg gikk på denne......

Måtte le høyt for meg selv mellom hyllene, og klarte ikke å la være å ta bilde.

I ettermiddag var jeg i byen igjen, men nå sammen med de to førskolebarna i barnehagen. En av dem er jo min lille Natalie:-) De skulle overnatte i barnehagen og dra på bytur. Andre barnehager kommer til Skjomen på overnatting, de finner på ting i naturen her. Men vi er jo alltid i naturen i området, så vi gjør by-ting. Vi pleier å dra på bowling og gå ut å spise god mat. Når de har gjort det får de kjøpe seg litt snop også bærer det til barnehagen for litt filmkos.
Nå er det nattinatt på meg. En ny travel dag venter i morgen:-)
Nattnatt......zzzzzzzz 
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar