Huse i Fårrskogen

mandag 15. juli 2013

Bursdagsjenta

I går var det endelig Natalie sin tur til å ha bursdag. Det kan fort bli lang venting når alle i familien har bursdag først😊
Søte snille Natalie var strålende fornøyd med dagen. Det ble både feiring med brus og kake, pakker og venner på besøk selv om "alle" er på ferie. føles litt sånn;-) Hun skal ha barnebursdag nærmere skolestart nå alle er kommet hjem. 

Ellers har det skjedd andre store ting her i huset. Onsdagskvelden fant jeg ut at det var på tide Sofia sluttet med smokk. Siden sutten var det eneste hun tenkte på og maste om når hun ikke var i barnehagen, fant jeg ut at nok er nok. Hun var veldig enig med meg, og fant ut at hun ville sende smokkene til nissebarna. Suttene ble fin pakket i en syttepose, sammen med et brev til nissefar, også gikk vi opp til postkassa vår for å legge det der. Nissen bruker jo egen postgang, og vet alltid når det venter et brev til han;-)
Her skal hun putte dem i postkassen.
Tidlig neste morgen, iført pysj, måtte jeg kjøre henne opp i postkassen for å sjekke om nissen hadde hentet suttene i løpet av natten. Det hadde han selvsagt gjort, og i retur fikk Sofia ei Godnatt-bok:-) 

I morgen starter jeg på sisteuka før FERIE, jippi.... Det beste er at den siste uka har bare tre arbeidsdager:-)
God natt.
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar