Huse i Fårrskogen

søndag 28. juli 2013

Flere fine feriedager.

Det er så herlig med ferie, spesielt når været er så bra. Nord Norge er nydelig å feriere i nå, og jeg angrer absolutt ikke på at jeg valgte ferien så sent. Min kjære og pappa har vært superflink på hyttetaket, første delen ble ferdig på rekordtid:-)
Nå er det siste delen av taket som står for tur, men det får vente litt.
Jeg og barna fikk oss en ettermiddag på fjellet, på hytta jeg brukte å tilbringe feriene mine sammen med besteforeldrene mine. Det er onkelen og tanten min som har den nå, så det er mange år siden jeg var der sist. Den ligger nydelig til langt oppe på fjellet, men det er fjellvei nesten frem, så det er ikke langt å gå. Vi grillet, solte oss og badet, ungene storkoste seg sammen med barna til søskenbarnet mitt, det var rett og slett herlig å være tilbake på hytten. Kjenner at jeg har savnet den masse:-)
Tegning til hytteboken:-)
Fin utsikt og god mat:-)
Herlig❤
Liten rast ved bilen på turen hjem:-)

Mia


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar