Huse i Fårrskogen

onsdag 7. mai 2014

Formen?

Ja, det var den formen;-) Alltid rom for forbedring, i hvert fall min form. Altså vi prater nå om den fysiske formen, den som mange er begynt å finpusse på til sommerens bademote skal påføres. Og slik er det vel med meg å, men jeg har trent innebandy to dager i uka i hele vinter, og følte en periode at formen var fin. Men den siste månden har vi ikke trent noe, og form og kondis falt raskt ned i sokkene. Så nå har jeg prøvd å ta meg selv i nakken, og har faktisk kommet meg ut på litt turgåing. 
På mandag var jeg og gikk litt oppover Reinesset. Kroppen lurte veldig på
hva som var på fære, og ropte høyt og tydelig at jeg måtte pelle meg hjem og slenge rompa i sofaen. Men hodet ropte høyere at jeg bare måtte fortsette, og det vant☺ Deilig, men tungt
Fikk meg en liten tur i dag også, bare rundt i boligfeltet, men med godt driv fikk jeg pulsen opp.
Nå er det natt her i huset
Mia

Posted via Blogaway

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar