Huse i Fårrskogen

søndag 4. mai 2014

Helgen


I helgen har det stått konfirmasjon på planen. Det var ikke vi som hadde konfirmant, men Åse-Lill og Halvard. Fredag bakte jeg ei Islandsk bløtkake, og den så faktisk grei ut Synes jo egentlig at de ikke er så fine å se på, men smaken veier opp for  utseende, den er veldig god.
  På lørdag fikk vi overvært konfirmasjons seremonien i kirka, bare jeg og Felicia, og det var litt godt å ikke ha noen små ilag med. Også var gubben på jobb i kirka da.

Sofia var i bursdag, og Natalie var sammen med bestemor. Sofia dro i bursdag i kjolen som min mor hadde d hun var liten, den er sydd av min bestemor. Den nermer seg sikkert 50 år. Men jeg synes den er såå fin.

På ettermiddagen var vi på kaffe og kaker hos konfirmanten, og hun var nydelig i sin nordlandsbunad. Masse gode kaker, snitter, kaffe, brus, bildefremvisninger, flott pyntet lokale og fine folk. Skikkelig gjennomført, så den rodde dere fint i havn. Takker så mye for at vi fikk dele litt av dagen med dere, det setter vi stor pris på
I dag har jeg gjort absolutt ingen ting, og toppa det med brødbaking i kveld.
Over og ut.
Mia


Posted via Blogaway

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar