Huse i Fårrskogen

lørdag 26. desember 2015

Jula 2015


Julaften er mannen alltid på jobb, så da koser jeg og jentene oss hjemme. De får åpne en pakke eller to, vi ser på TV, spiser litt godteri og forbereder middagen. Så når mannen er ferdig på jobb henter han svigerfar og svigerbestefar som bruker å feire sammen med oss. Vi spiser godt før  vi pakker opp pakkene. Så drikker vi kaffe etterpå. I år kom svigermor og svigerbror med familie for å drikke kaffe, så da var alle samlet. 
1.juledag er en utrolig deilig dag, da er det ingenting som skjer, og vi kan gjøre akkurat det vi ønsker. Barna tester ut julegaver, og det er lettere harmonisk stemning i hjemmet😊 
Utpå kvelden ble jeg så rastløs at vi gikk opp i skogen og grilla kveldsmat. Utrolig deilig å komme seg ut litt.
I dag kom julesnøen i lader, og det snør enda ute. Masse deilig julesnø, men Sofia er litt pusk, så jeg har vært inne sammen med henne. Håper hun er bedre i morgen slik at vi kan være litt ute. 
Bakte boller i mårrest, også har jeg fått rydda litt og støvsuga, så nå må jeg kanskje starte på middagen. Ha en fortsatt fin jul.
Mia


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar