Huse i Fårrskogen

torsdag 10. desember 2015

Julepynt

Prøver å finne overskudd og tid til rydding og pynting av huset, og håper å komme i mål om ikke så alt for lenge. Men når jeg ser meg rundt på sosiale medier og andre blogger, får jeg litt hetta. Her har det vært så hektiske dager i november og desember, så tiden har ikke strukket til min plan. Henger nok litt til etters med både huset, gaver,kaker og annet julekos, men nå har jeg bestemt meg for å senke på kravene. Det er jo ikke nødvendig å rekke alt, men heller ta det man føler er viktigst, så får resten komme etter hvert. En av de viktige tingene for meg er julepynting, jeg har ingen dyr fansy pynt, men synes det blir så lunt og koselig med julepyntet hus. Så jeg har fått begynt litt med det.

Her er barnas pepperkakehus, fin pynt som også lukter godt☺

Ble et par bilder i dag, så kommer det kanskje flere en annen dag.
Nå skal batteriene lades fot en ny og hektisk dag på jobb, vi skal nemlig ha Luciafrokost for foreldrene og Lucia tog. Tipper det blir en kjempekoselig dag på jobb.
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar