Huse i Fårrskogen

mandag 30. mai 2011

Lenge siden sist.....

...........Jeg har vært innom.
Gammelvogna fikk fornøyde nye eiere, og vi var fornøyd med det.
Nå gjør jeg meg klar til å starte jobb igjen, har vært hjemme i 1 1/2 år. Tiden har virkelig gått fort. Jeg har kost meg masse, men tenk at det er siste gang med mammaperm. Nå skal min kjære mann få kose seg med sin pappaperm, og vår skjønne Sofia. Et par glimt fra den siste tiden hjemme. En liten røver er hun blitt:-)

Vi ryddet leker her om dagen, og hun fikk ny kurv for å ha lekne i. Hun syntes den var helt perfekt til å sitte og leke i. Trengte ikke strekke seg så veldig langt for å nå leker:-)

Dette bilde tok jeg i dag. Jeg var litt opptatt med å lage middag da det ble veldig stille. Så hører jeg pluttserlig: nam nam nam. Da jeg ser på henne får jeg et stjernesmil. Hun hadde funnet Smarties eska til Natalie og var veldig fornøyd med det:-)                                                                  
Ser at mange av bildene jeg har lagt ut ikke er av beste kvalitet. De er tatt med mobilen siden vi har full data. Får prøve å se om ikke det blir bedring i nermeste framtid.
Nå skal jeg legge meg siden jeg skal på jobb i morgen.
God natt alle sammen:-)
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar