Huse i Fårrskogen

onsdag 12. september 2012

Endelig:-)

Kom skoene i posten. Bestilte de for en stund siden, og nå var det på tide at de kom. Synes de er så kule, og ble superglad da jeg kjente hvor god de var å ha på. Har tatt en prøvetur i dem siden det var dagen for tur:-) Herlig å ha på, rett og slett.
Ellers så har vi startet med omrokering av vårt og kles rommet. Gubben var hjemme med sykt barn i går, da jeg kom fra jobb var det totalt kaos i huset. Så dro jeg på møte og tenkte det ville bli en stor jobb før jeg kunne ta kveld, men da jeg kom hjem var stort sett alt flytter. Litt rot i esker og poser, men det fikser vi etterhvert. Var mer interessert i å få det malt, så det står først på listen nå:-)
Nå tar jeg kveld. God natt:-)
Mia

Published with Blogger-droid v2.0.9

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar