Huse i Fårrskogen

tirsdag 25. september 2012

Potet



Tenkte jeg skulle skrive om poteten som vi nå har tatt opp. Ser flere hadde samme tanken så jeg dropper det, nevner det bare i ei bi-setning:-) Vi tok opp utenfor huset i går, så var gubben i lag med noen venner og tok opp litt i en felles åker i dag. (felles som i vi lånte en flekk inntil åkeren demmers:-))
Fikk meg en tur på innebandy trening i dag, og det var kjempe deilig. Liker å frese av meg litt latskap. Denne form for trening passer best for meg, blir så fort åplei av turgåing. Men synes det er deilig med tur innimellom å:-) På innebandy, fotball og lignende tar konkurranse instinket over og jeg tror jeg er topp trent. Helt til jeg omentrent signer om av pustevansker. Deilig å kjenne at man lever:-)
Tok med et bilde av de to minste på besøk hos oldefar. De leker med heise stolen og synes det er hysterisk morsomt.
Ha en fin dag.
Mia

Published with Blogger-droid v2.0.9

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar