Huse i Fårrskogen

søndag 2. september 2012

Søndag.

Hærlig sløve søndag her i gården. Vi har ikke gjort så mye fornuftig. Bortsett fra far da, han har vært på jobb. Ungene har ikke vært helt i form, så da ble det Mgp junior i reprise. Mor har sydd et par luer, og slappet av på sofaen. Til kvelds lagde vi hjemmelaget pizza, etter ønske fra far:-)

I morgen har jeg planer om å starte min fem ukers "bli bra i ryggen" trenings plan. Jeg prøver den i fem uker i første omgang, det er mitt første mål. Så får vi se om det er bedring å spore. Viktig å holde motivasjonen oppe, så planen har fått æresplass på kjøleskapet. Da kan alle i husstanden følge med på hva jeg skal gjøre, på hvilken dag. Og jeg blir garantert å huske å se på den:-)

Nå tar jeg kveld.
God natt.
Mia

Published with Blogger-droid v2.0.9

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar