Huse i Fårrskogen

søndag 3. mars 2013

Helgen

Det har vært ei fin helg, de to minste har lekt fint i lag, og Felicia har jeg knapt sett noe til. Jeg har fått rydda litt, og på lørdag klipte jeg Sofia og jenta til ei venninne.
Lørdagsmorgenen da jeg gikk på vekten fikk jeg meg et realitets spark i leggen. Skal det fortsette i det sporet jeg er i nå, må jeg bytte bikinien ut med telt til sommeren. Siden jeg har planlagt en lang og solrik sommer, er det bare å ta seg sjøl i nakken. Lasta i den anledning ned en app som jeg synes hørtes bra ut. Med den kan jeg registrere alt jeg spiser med kalorier, proteiner og fett. Du kan også registrere aktiviteter du gjør. Jeg trenger å registrere slikt, og det ga meg en oppvekker i hvor mye jeg faktisk pakker inn i munnen. Så får vi holde en litt stram linje fremover, litt innsats til ære for bikinien.
Fikk prøvd nyskiene i går kveld, tok meg en tur på golfbanen i mørket. Det var fint ute, men da det ble litt mye lyd i skogen snudde jeg og gikk hjem:-)
Senere i dag tenker jeg det blir pizza med noen venner av oss, blir kos. Nå blir det brødbaking:-)
Ha en fin søndag.
Mia



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar