Huse i Fårrskogen

torsdag 28. mars 2013

De siste dagene

De siste dagene har vært preget av sykdom, jeg har ligget strak ut. Har ikke vært så syk på mange mange år. Det positive var -2 kilo, men gud så lemster man blir av å ligge. Men nok om det.

Jeg og Felicia fikk oss en tur i slalombakken på tirsdag, Felicia storkoste seg. for min del var det desverre den dagen sykdommen slo inn, så min tur ble så som så.

Været var fint og forholdene supre.



























Nå har vi endelig fått litt påske i huset, selv om vi enda har en komode fra gangen midt på stuegulvet. Gubben startet oppussingen av gangen, også har ikke jeg fått kjøpt kurver. Så den får stå til det er ordnet. Med litt pynt på bordene, gule og grønne duker, og litt påskeegg ble det absolutt levelig.
Også ble det jo en fantastisk fin og praktisk gang, flinke gubben:-)

Nå har jeg kastet ungene ut på silebrett, mens jeg har lagt føtterne på bordet:-)
Ha en fin dag.
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar