Huse i Fårrskogen

lørdag 26. oktober 2013

Alene lørdags formiddag?!?

Tror det er første gang siden vi fikk barn. Ikke det at gubben flykter hjemmefra når det er helg, nei han jobber på lørdager. Å hvis han ikke gjør det, er det familieting som står på planen. Denne lørdagen hadde gubben bassengavtale med en kompis med barn, så da klokka var 08.45 var jeg alene. Hmmm, hva skal jeg gjøre nå???
Nei, som småbarnsmor skorter det ikke på ting å gjøre, men førs skulle jeg nyte stillheten et lite øyeblikk:-) Så brettet jeg opp skjortearmene og gikk løs på voksensoverommet. Litt bedre må det bli, for der ser det ut som et lager. Kanskje muligens vi etterhvert kan få malt dette rommet, har jo bare blitt utsatt i 2 år:-/ Nå lever vi med lilla hjerter på veggene, og litt halvhjertet pynt.
Har pyntet litt ute:-) Samlet litt greiner i nabolaget, brukt ei lecablokk til lykt også en liten sopp inne fra. Syns den funker fint både i lys og mørke. Kanskje et lite stemningsbilde i kveld.
Jeg bestilte lue til Felicia sist uke, hun hadde sa lyst på Carhartt lue. Det er hvis det kule nå for tiden, skjønte ikke helt hvorfor, er jo bare ei enkel ensfarget lue. Da jeg googla den fant jeg ut at det skulle være billig og greit å bestille på ebay, så tenkte at en gang må vel bli den første. Ble overrasket over hvor enkelt det var, så jeg bestilte liksågodt to luer. Da de kom viste det seg å være veldig deilige luer, så da ble den ene min. Skjønner nå hvorfor de er så populær, og jeg er nødt å bestille et par til, siden jeg har flere som kjemper for å låne min lue:-)
Må vel spise lunsj nå.
Ha en fin lørdag.
Mia


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar