Huse i Fårrskogen

søndag 6. oktober 2013

Oktober plutselig

September raste forbi, og plutselig var oktober her. Prøver å roe ned innimellom, men som trebarnsmor er det ikke enkelt:-) 
Litt har vi gjort siden sist. Mandag, var det turn på storjentene. Tirsdag var det planleggingsdag i barnehagen og på skola, så da hadde jeg og jentene bydag med frisør og optikkertime.
Felicia fikk en stilig bobb, og ble så fin på håret. Onsdagen var jeg på innebandytrening. Torsdag gikk til rydding i huset på dagen, og møter hele ettermiddagen og kvelden. Fredag ble en morsom kveld på den lokale kroa, med karaoke, gode venner og godt humør:-)
Lørdag feiret jeg og gubben 6 års bryllupsdag, og 17 år som kjærester.
Vi feiret med reinskav, stearinlys, blomster og en skokk barn:-) Etterpå så vi film (gubben vet det ikke, han sovnet tidlig i sofakroken)
Nå skal jeg ta kveld, sov lenge i dag så er egentlig ikke trøtt i det hele tatt. Må opp tidlig med barna i morgen, så her er det bare å klipe igjen øynene. 
God natt.
Mia

2 kommentarer:

  1. Koselig! Åj,17 år ikke værst! Gratulerer :-) Skulle ønske jeg bodde i skjomen,karaoke er jo så gøy!
    Ha en fin ny uke :-)

    SvarSlett
  2. Takk takk:-)
    Nå blir det hus ledig i Skjomen, så da er det bare å flytte inn. Jeg kan ordne med karaoke til deg;-)

    SvarSlett