Huse i Fårrskogen

torsdag 10. oktober 2013

Høstferie

Høstferien tilbringer vi på Rognan, og ingen klarer vel å gjette hva vi gjør der:-) 
Selvfølgelig er det hytten som får mesteparten av vår oppmerksomhet, men familie og venner blir selvsagt også prioritert. Jeg styrer fortsatt med rommet jeg holdt på med sist, har malt litt, satt på gulvluster (ja JEG, med god veiledning fra gubben) Og jeg har lagt "vegg til vegg teppe", back to the 80's it is:-) Vi diskuterte det veldig, teppegulv på soverommet liksom?! Men vi prøver dette da vi tror gulvene blir kalde til vinteren, så får vi se hva konklusjonen blir. Dessuten skal det være på tur "inn" igjen;-)
Den ene malte veggen, ser jeg skulle brukt mer sparkel på midten... Men fargen er så fin, og hytta er så skjev at det får bare være.
Lister og gulv, og annet rot:-)
Gubben og pappa legger tak der de to andre soverommene skal være.
De er så flinke, og det blir så fint.
I morgen drar vi til Bodø på shopping, bading og kos med barna. Tror det blir topp:-) 
Ha en fin kveld.
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar